توسعه خدمات دندانپزشکی تامین اجتماعی در مشهد
نوشته شده توسط : ادمین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان خراسان رضوی امروز در مراسم بهره‌ برداری از توسعه خدمات دندانپزشکی تامین اجتماعی در مشهدطرح توسعه دندانپزشکی شهید فاتق مشهد گفت: با اقدامات توسعه‌ ای در حال حاضر نیمی از خدمات دندانپزشکی تامین اجتماعی استان خراسان رضوی در مرکز پلی‌کلینیک فاتق مشهد ارائه می‌ شود.

 

دکتر حمید داستانی افزود: طرح توسعه شهید فاتق با هزینه ۴۵ میلیارد ریال برای گسترش خدمات دندانپزشکی به بیمه‌شدگان در مدت سه سال انجام شده است و هم اکنون از ۱۶ واحد دندانپزشکی دایر در استان خراسان رضوی هشت واحد در این کلینیک دایر است.

وی اضافه کرد: پیش از طرح توسعه پلی‌کلینیک شهید فاتق تنها ۲ دندانپزشک در این مرکز فعالیت داشتند که اکنون تعداد آنها به ۶ نفر افزایش یافته است و با این اقدام بخش زیادی از نیازهای متفاضیان دندانپزشکی بر طرف شده است.

داستانی با اشاره به طرحهای در حال اجرای حوزه درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی افزود: درمانگاههای تامین اجتماعی در شهرستانهای فریمان، خواف و درگز در هفته تامین اجتماعی به بهره‌برداری می‌رسند و عملیات اجرایی درمانگاه چناران و قوچان در حال اجراست.

رییس پلی کلینیک تخصصی شهید فاتق مشهد نیز در گفت: این پلی‌کلینیک در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۲۹ متر مربع در چهار طبقه در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسید.

دکتر افسر اسدی افزود: در طرح توسعه خدمات دندانپزشکی پلی کلینیک فاتق که از سال ۱۳۹۷ آغاز شد هزار و ۱۰۰ متر در یک طبقه مجزا به این مرکز اضافه شده است و تعداد دندانپزشکان در این مرکز سه برابر و بخش زیادی از نیاز بیمه‌شدگان در حوزه دندانپزشکی برطرف شد و شکایات مربوطه کاهش یافت.

وی با اشاره به گسترش چند برابری خدمات دندانپزشکی در کلینیک شهید فاتق با گسترش طرح توسعه این مرکز اضافه کرد: پیش از این سالانه ۱۶ هزار بیمار در کلینیک فاتق پذیرش می‌شدند که اکنون این رقم به حدود ۵۰ هزار بیمار رسیده است.

تامین اجتماعی خراسان رضوی دارای ۱۹ بیمارستان و مرکز درمانی شامل ۳ بیمارستان در مشهد و تربت حیدریه، هفت پلی کلینیک و ۹ درمانگاه است.

مقالات دیگر:

پرکردن دندان

قالیشویی قنات کوثر

 





:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: